Vad ska man göra för att det ska klassas som våldtäkt?!

Sitter och tittar på aftonbladets hemsida och blir konfunderad. Jag brukar inte sitta inne på aftonbladets hemsida. Jag brukar dissa folk som gör det. Man vet ju att det som står där är väldigt vinklat för att det ska sälja så många lösnummer som möjligt. Det är självklart, fast jag blir ändå upprörd när jag läser en artikel. Den enda jag har läst hittills just för att jag blev så förbluffad och arg mest arg. För tydligen ska det finnas kvinnor som vill bli upphängda och piskade, våldtagna och ofredade med andra föremål. Sen är gillar de också att bli nedtryckta i bagaget på bilen, det är spännande. Massor med pisk vill dem ha, och massa ofrivilligt sex. Och försvaret är just det: att det är frivilligt. Okej får erkänna att man som tjej är lite korkad när man svarar på en annons som söker en "slyna till sin tortyrkammare". Fast handen på hjärtat jag kan inte förstå hur man kan vilja vara den som utför dådet. Tänk att våldta någon. Nej fy fan. Att binda varandra i sängen, fine så länge båda är med på det och att man när som helst har vetorätt att bålsa av hela skiten.


Hur många skulle vilja bli upphängda här i kedjor och sen bli piskade? Om det nu är så att det var frivilligt borde det inte ha räckt med rep? Eller att hon kanske satt med honom i bilen? Sen brukar väl inte normala människor låsa in folk i sin källare när de har tvingat sig på dem? Eller är jag lite överkänslig när det gäller sånt här? Så kan vara fallet, men helt ärligt jag får bli hur arg jag vill. För jag tycker det är absurt att säga att något sådant är frivilligt. Däremot om man piskar varandra i sängen I SÄNGEN, inte i en lada eller ett ödehus, då får man väl göra det om man vill.

Det är som att säga att det inte är våldtäkt på en tjej om hon är medvetslös för att hon är full eller om man har knockat henne. Eller att säga att det är tjejens fel att hon blir våldtagen om hon har på sig en kort kjol och ett linne. Sen är det inte heller en våldtäkt om det är killen man är ihop med eller om man är kär i honom. Sen ska man akta sig för hur länge man väntar med att berätta det. För det får inte gå för fort, för då vill man bara ha uppmärksamhet, men är du för långsam då är inte det heller bra. Undra hur länge man ska vänta? Och gå för fan inte och bli kär i någon. Plus sätt på dig en stor jävla overall när du ändå är i farten. Cover it all för männen har blivit gorillor och är så jävla kåta att dem inte kan kontrollera sig. Och mannen ska vara den "överlägsna"? Hell no. (Ursäkta ett vidrigt språk, men jag blir upprörd och då svär jag, både i text och i tal.)

Så nu bler det väl till att sätta på sig en burka och sluta duscha så man luktar illa. Inget smink och ingen hudvård. Frisören kommer jag aldrig mer gå till. Jag ska bli så motbjudande som möjligt. Ett riktigt äckel. Och är det nu någon som försöker sig på mig, ja då ska jag skita ner mig helt och hållet.


Slut på tighta byxor och linnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0