Hungrig som en varg

Jag har suttit i timmar med mitt manus. Jag förstår inte hur jag  orkar. Det är inte så kul att läsa sådant jag själv har skrivit och läst flera gånger tidigare. Fast det är ett måste. Jag ser inte alla fel första gången. Plus att jag hela tiden ser nya grammatiska fel och undrar hur jag har kunnat missa det gången innan. För att jag har skrivit det från början är jag inte det minsta förvånad över. Jag skriver från huvudet direkt, och stannar inte direkt upp och läser igenom det. Så då får man läsa igenom all. Har sådär hundra sidor kvar och det är kanske tio sidor av de som jag ser fram emot att läsa.

Är i Söderåkra och är hungrig som en varg. Men känner mig inte sugen på något. Skulle vilja sätta i mig en köttbit med bearnaisesås och pommes. Eller pasta med gorgonzolasås och gott om fläsk eller oxfile. Eller varför inte något, vad som helst, något riktigt matigt som är så gott att jag inte kommer kunna sluta äta om jag väl börjar. Har hänt mig en gång, satt och små åt i flera timmar. Det fula är att jag lagade det själv. Fast det är väl då man kan laga det precis som man vill ha det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0