Letsdeal.se

Är en hemsida där de har nya erbjudanden varje dag. Självklart kollar jag nästan varje dag, jag ville ju inte missa något om det är så att jag skulle gillade det. För chansen att det kommer upp något jag skulle gilla är väl egentligen relativit liten, men den existerar. Idag fanns det saker jag gillade på wall44.com.


Tänk att ha den på väggen. Mums, blir helt gladdeppig av den.

Sen skulle man kunna göra en eget kort till en akvarellmålning på deras sida och jag blir lyrisk. Inte för att jag har något kort jag tycker så mycket om att jag skulle vilja spika upp det på väggen, men iallafall. Om jag nu skulle ta ett sånt kort och känner att jag måste ha det uppsatt på väggen vet jag ju vart jag ska ta vägen. Kommer troligen leta runt som en galning iallafall efter bästa pris, men det hör inte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0