Sitter här i köket med mamma, Daniel, Elvira och Meya närvarande

Evelina ligger och sover i sitt rum. Tuffsan är uppe, troligen. Det är liksom hennes terretorium. Där är det inga små barn och oftast ingen hund. Man får helt enkelt vara ifred ifrån alla jobbiga typer. Det är jag och min syster som är dör uppe mest. Oss tycker hon om, för vi lämnar henne ifred om hon inte kommer fram och hoppar upp i ens knä samtidigt som hon borrar in klorna i ens ben för hon håller på att trilla ner.

Har ont i min mun, dumma dumma visdomstand. Trodde inte att det skulle vara såhör farligt, men tydligen kan man det. Faktiskt genomled jag hela tiden på jobbet, där kan jag gå runt och vara  tyst och lite små butter, vilket jag blir när jag har ont. Fast när jag skulle cykla hem för ungefär en timme sedan tog jag en tablett och den har börjat verka nu. Visserligen för fortfarande området runt tanden ont, men huvudvärken är borta. Tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0