Videoinlägg

Sitter och funderar på fenomenet. Vad är det som är så populärt med att någon sitter och glor in i en kamera och pratar med sin själv om sin dag? Kanske berätter personen om den där festen den där kvällen? Eller också kanske den ger tips om hur du ska leva ditt liv? Känns inte det lite B? Att ta livscoaching från någon som inte har en susning om att man kanske ens finns?

Jag har varit en prick som har varit klistrad framför kameran och snackar massor. Om allt mellan himmel och jord. Fast de filmerna är vidriga. Jag lärde mig något av dem. Man ser inte klok ut när man filmar sig själv rakt framifrån, vilket väldigt många gör. Sen kan jag inte förstå varför man vill visa upp sitt nylla bara för att säga det där eller typ "God natt mina älsklingar"? Jag älskar kanske någon som läser det här, men jag älskar dig inte för att du läser min blogg utanför att jag känner dig och älskar dig för det. Sen skiter väl jag fullständigt i om du läser min blogg eller inte. Vad gör det för skillnad? Det spelar väl inte mig någon roll? Så länge jag inte har massor med läsare och tjänar pengar på det. Då hade jag älskat er eller snarare pengarna jag fick tack vare det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0