Himla virus

Spenderade går dagen med att installera alla program en gång till. Eftersom att jag är så lyckad och kör grejer jag är 99% säker på är infekterade. Så när jag försökte starta datorn igår gick inte det helt bra. Fick givetvis panik, som jag fick sist när jag hade virus på den. Känns som om någon våldtar mig, eller gör inbrott. Blir liksom lite förbannad när det är virus på grejer, varför ska man gålla på med sånt? Det är som människor som klottrar och vandaliserar. Hellu? Hur många hjärnceller har du under mössan?

Men nu är det mesta återställt. Hade gjort en backup på allt, för jag trodde ju att filen var sjuk, men jag lät likförbannat inte bli att köra det. Suck och pust.

Men nu ska jag sätta mig och skriva lite noveller till några tävlingar. Har inga större förväntningar, men det kan ju vara kul att vara med i alla fall. Satsar man inget har man ju inte heller chansen på vinsten. Vore trevligt med lite extra boost på skriv sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0