Dissa Yasminelle Hiss Cilest

Nu ska jag dissa mina förbannat dåliga p-piller. Dem har aldrig kännts lika bra som mina förra, men jag har ätit dem iallafall. För det kanske skulle bli bättre. Så nu ska jag gå tillbaka till mina Cilest som jag har gillat från första stund.

Två exempel:
För dig som har minsta intresse av att veta mer om hur dem kan påverka dig, läs vidare, annars bör du sluta. Kommer en massa tjejprat om vår lilla hemlighet.

Mensen kom alltid mellan tisdag och onsdag natt med Cilesten. Nu när jag äter Yaminelle kan den komma mellan söndag till onsdag. Så det är som att inte äta p-piller i den bemärkelse att man vet när den kommer.

Jag mår piss varje gång jag har mensen nu. Visserligen är jag en såndär tjej som får mensvärk, men utöver det brukar det inte vara något. Nu får jag en mage som vill att jag ska kräkas nonstop, känslan säger det, men jag kräks inte. Dessutom brukar jag få sprängande huvudvärk som inte värktabeltter biter på. Jag har varken magproblem eller värkproblem med Cilest.

Plus att kartan med Cilesten känns bättre och dem är mycket billigare. Visst spelar det ingen roll nu när det är subventionerat, men den kommer ett år med Cilest kosta (springer och kollar) 392 kronor jämfört med Yamsinellen som kostar något liknande på 3 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0