Förkyld, som vanligt

Har nyst säkert hundra gånger idag. Det kan alla som varit med mig när jag antingen har allergi eller är förkyld intyga att det är mycket möjligt. Nyser och nyser och nyser. Som Prosit i Snövit, helt sjukt att jag inte svimmar. Det kliar nåt förbannat i näsan också, som om någon vänt mig upp och ner och hällt peppar i näsan på mig. För att inte tala om i morse när jag tittade på Aladdin, jag snöt upp en halv toalett rulla. Det är helt sjukt att snoret vägrar ta slut.

Har kommit ännu lite mer skott på mina tomater, men inte på alla.

Annars idag har jag inte gjort något speciellt. Försökt kurera mig tillsammans med min lilla syster Elvira som också är sjuk. Fast det är inte jag. Vi tittade på Arthur och hans små mini kompisar och Atlantis II. Hon satt i mitt knä och tjatade om att hon ville spela drakspelet på min telefon. Fast hade inga batterier kvar knappt så hon fick hålla sig. Hon fick spela igår när Evelina hade paddan. Väldigt intressant måste ju dettta vara att läsa.

Ska väl se vad jag vill se för något ikväll. Kanske har kommit ut ett nytt avsnitt av Äkta Människor på svtplay? Då ska jag se det. Jag kan dessutom varmt rekommendera det till er som inte sett det och inte har en susning om vad det är för något. Det är faktiskt väldigt bra, även att det är på svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0