Högskoleprovet

Har kollat mitt resultet på högskoleprovet nu och är det inte så att alla andra har varit riktigt skitdåliga gick det inte jättebra. Förra gången gick det betydligt bättre för mig, men det känns ändå skönt att ha gjort det. Behöver den övningen inför allt plugg som kommer. Det kommer bli jobbigt, men då har man ju jobb när man är klar. Det är något man inte var när man gick gymnasiet och satt med sina kemiböcker.

Men när man sitter där och rättar blir man rädd för alla fel man har gjort. Jag tyckte att det kändes ganska bra, men det var ju inte fallet. Fast vad vet man när man sitter där med huvudet fyllt av mattetal eller strandskyddet. Uscha.

Känns skönt att det är klart med det och man kan slappna av. Tur för mig att jag inte ska gå tandläkare iallafall. Fast då hade jag nog pluggat innan och kanske skärpt till mig. Blivit lite lagom nervös och därför varit lite mer på tårna. Men nu kommer jag in på Civilekonom utan att jag är tvungen att höja mig. För fick ändå ganska bra förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0