Ibland undrar man ju...

Såg ett erbjudande på letsdeal (kommer inte fungera att trycka på den i all evighet). Det handlar om extra sula till skorna. Dem kostar normalt 400 kr och nu 170 kr. Det står att dem är kanon bra får både det ena och det andra. Då kan man jämföra det priset med vad mina inlägg kostade. För jag belastar mina fötter helt uppåt väggarna fel. Dem kostade 1500 kronor. Svindyrt, men det är skönt. Jag känner skillnaden, det är  en helt annan... trampdyna? jag använder. Så dem fungerar och dem är speciel gjorde för min felvinkling på hur många grader det nu var. Så vad jag vill komma till är: har man fel på sin belastning ska man inte köpa en sula som är konstuerad för alla utan för just dig. Har man inte något speciellt fel, då kan det väl vara bra.

Hur som helst var det intervju idag som gällde för mig. Sitter här och hoppas på att det ska gå bra och att jag får det. Vore helt underbart. Visst kommer det bli skillnad mot att ha hur mycket dötid som helst, men så skönt att jobba. Och det blir en hel del tid framför datorn, det är lite av min grej. Tycker om att stirra in i datorskärmen och få fyrkantiga ögon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0