Man förbjudet

Eller förbjudet är det väl inte, men ni är så överdrivet känsliga så läs inte vidare. För det här kan bara tjejer relatera till.

Fy fan vilken mensvärk jag har. Det är som om jag har en lite galen gubbe i min mage som står med en stor köttkniv. Tyvärr tycker han inte alls om mig och vispar runt med den där kniven som om han försöker vispa grädde. Det här får man stå ut med en gång i månaden, plus att man ska klämma ut ungar sen. Fan vad jag skulle vilja ha förmånen att vara kille ibland. Tänk att vara den som står och hejjar på när hans tjej föder. Eller tänk om man sitter i korridoren och glor som en annan idiot. För tydligen finns det fortfarande killar som gör det. Sen när man väl är färdig med den pärsen så blöder man helt ofantligt jättemycket i flera månader. Och sen, som om inte det var nog, så kommer en man med nästan 100% säkerhet snacka om hur slapp hans fruntimmer har blivit. OOOOHHHH jag blir helt galet jävla mongo arg av sånt här. Borde låta bli att tänka på det. *Tar ett djupt andetag*

Har börjat få ångest när jag ska till UM (Ungdomsmottagningen) nästa gång. Tänk om de blir arga på mig för att jag bytte piller utan att de gav mig tillåtelse. För hon jag var hos någon gång tyckte att jag var helt dum i huvudet för att jag trodde på att Martin inte hade knullat nån annan brud när vi hade vårt uppehåll. Det hade ju lika gärna kunnat vara jag som låg med nån annan? Men nej just det, jag är tjej och vi har bara sex med killen vi är gift med. Och herregud, jag kommer komma till helvetet... Det fula var att hon inte ens försökte dölja att hon tänkte så om mig. Jag skulle vilja peta till henne med ett fett lönekuvert och jag vet inte vad mer. En stekpanna? Nej, jag är snäll, brusar bara upp mig något helt galet. Får skylla på mensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0