Periodare

Jag är verkligen periodare med det här. Ibland bombar jag in med inlägg och kan inte hejda mig själv. Sen tar det ett par veckor innan jag plitar ihop något igen. Den här gången hade jag faktiskt en anledning, rundade Mass Effect 3. En aning besviken är jag på mig själv då jag inte lyckades få min karaktär i säng med nån. Fast det jag är mest besviken på måste ändå vara slutat.

När jag spelade Dragon Age 2 tyckte jag illa om slutet. Det var krystat på något vis och hur man än gjorde så blev det fel. Tro mig, jag körde om det för att göra om misstaget jag gjort första gången. Och jag ville vara både magiker och vanlig krigare. Hur som helst så känns det som om spelen får sämre och sämre slut. Resten av spelet kan vara hur bra som helst, men sen kommer man till slutet och allt går i stöpet. Som om de kommer på att "oj då, pengarna tog visst slut och vi har en deadline, shit.". Blir helt sur.

Det bor en nörd även i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0