Respons

Det jobbiga är att jag inte gillar det ena som jag har läst. Den andra har jag bara läst början på. Det är inget fel sådär på berättelserna, men dem kan ju inte hur man ska skriva grammatiskt. Det är dialoger mitt i beskrivningar och att dem byter rad är ju bara att drömma om. Tror inte att det är något man ska eftersträva, visst är det relativit coolt och i tiden att man inte ska följa skrivreglerna, men man ska kunna dem. Det finns ingen författare som inte kan dem där reglerna och gör dem ett undantag är det medvetet. Och vi får inte påpeka språket sådär utan mer själva berättelsen. Det är överdrivet irriterande att inte få såga det.

Sen ska jag bara skriva ihop en bra respons som är lagom mycket kritik och lagom mycker beröm. Det är supersvårt att få det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0