Självömkan

Sitter här och tycker väldigt synd om mig själv. Har egentligen ingen riktig anledning. Visst har jag ont i nacken och borde nog smörja in den med något mysigt, men annars är jag okej. Halsen har blivit bättre och fötterna har jag inte så ont i längre. För igår gick jag runt i högklackat halva dagen. Har inte gjort det på väldigt länge, kom på för ett par år sedan att det är mycket bekvämare med platta skor. Så nu är har jag fötterna på jorden.

Sov två timmar mitt på dagen idag. Brukar inte göra det vanligtvis, visst var jag uppe längre än vanligt igår... Annars däremot är det ingen skillnad. Drack i stort sätt ingenting, satt mest och nojjade för min hals. Vilket jag med all rätt gjorde för inte var jag bättre idag än vad jag var härromdagen.

Tittade på Mästerkatten, eller Puss in Boots innan. Gillade den, mysigt att titta på animerat. Känns så narturligt på något vis att sitta där och glo. Dessutom är Antiono mmmm framkallande. Känns som att titta på Zorro fast det är en katt istället. Lite likt är det ju iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0