Skickat och klart

Responsen är klar. Den är skickad till dem som ska ha den och jag känner mig hyfsat nöjd. Hoppas att det inte blir någon som blir besviken på något jag skrev. Känns lite farligt att ge kritik om vissa grejer. Tänk om man skulle knäcka någon? Alltså inte helt psykiskt utan om deras förmåga att skriva. Gud vad hemskt.

Ska snart packa, blir Karlskrona ikväll. Blir en lugn kväll, min hals är inte helt som den ska. Fast känns skönt att det är Liza jag åker med. Hon tog med sig en kortlek "Om vi får riktigt jävla tråkigt".


Förhoppningsvis blir det inte samma flopp som när vi var där sist...

Sen funderar jag på vad jag ska läsa för bok. Tror jag ska läsa om en bok jag tvingades läsa i gymnasiet. Vi ska skriva en parafras på kursen. Om det är så att jag väljer att läsa den jag tänker på kommer jag sätta honom som VD för något företag eller något liknanade. Jag tänker på Dvärgen av Pär Lagerkvist. Det är självmordstankar på att tvingas läsa den boken igen, men den karaktären skulle man känna igen. Tror dessutom att det är ganska många som har läst den, vilket är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0