Skriver och skriver

Har på två dagar skrivit ihop över 20 sidor till mitt nya projekt. Den känns riktigt bra, även om jag ska försöka förmå diverse närstående att läsa igenom den och ge kritik på den när den är klar. Är på sida 94 och romaniken flöder. Kan bara konstatera att jag får skriva om samma meningen att antal gånger när jag fastnar. Romantik är tiomiljoner gånger svårare att skriva och få bra än spänning. Det bli lätt smörigt och löjligt. Dessutom valde jag mitt nöt att ha den manliga karaktärens syn på det hela. Pucko på mig. Det blir de manligas plikt att fastställa om jag har något form av rätt i deras tänk. Personligen tror jag att han är alldeles för tjejig. Men het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0