Vrålplugg dags

Det var ett tags sen jag behövde plugga och stressade upp mig som jag gör nu. Visst hade jag tenta för en vecka sen eller något, men det kändes ändå helt okej. Det är väl att jag inte känner riktigt att jag vet vad som förväntas av mig. Jag älskar ordentliga anvisningar om vad jag ska göra, annars kan jag bli så svävig och det är inte superbra.
 
Hur som helst tränade jag för första gången på evigheter nu. På min trappmaskin och har så grymt ont i mina hälar nu att jag får gå runt på tå (gratis extraträning, om jag ska se det positivt alltså). Känns i alla fall bra, måste fortsätta bara. Då kan jag berätta det för kära lilla mamma som kände sig säker på att jag skulle använda den en gång och sen skulle den samla damm.
 
Men nu är det dags för mig att faktiskt plugga på riktigt och inte bara snacka om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0