Dragon Age - Dawn of the Seeker

Jag är ett fan av Dragon Age 1 och 2, väntar redan på 3:an som ska komma ut till vintern. Fast jag trodde aldrig att jag skulle kunna se en film om det. Fast jag kunde inte låta bli att ge den en chans när jag såg att det fanns och otroligt nog såg jag klart den. Jag tyckte till och med att den var bra. Jag förstår inte hur det är möjligt, jag som brukar vara en finsmakare när det gäller hur snyggt det är. Det här var inte speciellt snyggt, men inte heller överdrivet fult.
 
Jag blev helt ställd fram emot slutet när jag förstod vem det handlade om. Att karaktären faktiskt finns med i spelet. För visst fattade jag att det var från spelet inspirationen kom, namnet är ganska solklart. Dessutom handlar det om själva världen.
 
Vet inte om jag ska skämmas eller sticka ut nacken. Kände mig tvingad att förmedla det bara för den är bra. Framför allt med tanke på att den troligen är gjord av fans som mig själv. Önskar att jag kunde lägga ner tid på att lära mig göra film. Då skulle jag göra det, fast den skulle garanterat vara världens fulaste...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0