Ojdå

Jag tillhör den där sorten som blir vansinnig. Framför allt när jag städar, vilket jag borde syssla med just nu. Ska flytta och måste städa av allt tills ikväll. Mitt i min rengöring av plåtarna till ugnen ringer Martin. Jag är på rätt dåligt humör och han säger något som får mig galen. Nämligen att vi ska köpa en till kartong till mig imorgon bitti och inte i kväll. Jag som vill att vi kommer iväg tidigt imorgon (långt mellan Gävle och Kalmar, framför allt med släp) blir skit arg. Skriker att han inte är riktigt klok. Miss av mig, både för att det är urlöjligt nu när jag tänker tillbaka på det och att han lyckats sätta på högtalaren på sin telefon så alla på hans jobb hör att han är ihop med ett psykfall. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0