Farmen

Jag har sett varje avsnitt, helt sjukt jag borde skaffa mig ett liv. Och jag har tyckt om det. Lite lagom drama som gör att man tycker sin egen tillvaro är verkligt trevlig. Fast idag orkade jag verkligen inte tittade längre. Det har blivit sådan dagis nivå på det att man bara suckar. Var är dealen med att vara så melodramatisk och dras emot gräl? För där är de inte rädda för att öpnna käften. Jag blir helt ställd på hur de håller på. Skulle jag också kunna balla ur sådär om jag sattes i samma sits? Ingen aning, tror inte det.
 
Hur som helst tittade jag på det nya avsnittet av Bones istället. Där var det inte alls samma nivå. Där mördas folk istället. För jag, som normalt får allergi av allt som doftar kriminal - genre, gillar verkligen Bones. Det är inte riktigt samma stil som alla andra, dessutom kan man inte göra något annat än älska Bones och Booth. Jag tror jag är lite kär i honom. De är så omka att det blir helt rätt. Och hela gänget kan man inte göra något annat än älska. Jag önskar att jag var lika smart och påläst som alla dem är. Jag menar jag hänger inte med utan text och det hjälper bara skapligt. Inte ens på svenska hjälper, det är fortfarande latin och tyvärr är den lite rostig...
 
Är en av få serier jag kan följa slaviskt utan att tröttna på den. För listan man tröttnar på kan göras lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0