Konfrontations rädsla

Det är många som har det. Jag har det, så länge det inte är min familj eller min pojkvän. Då är det ingen fara, då säger jag vad jag tycker förutsatt att jag tycker det är viktigt. Ibland skiter jag i det, framför allt med min syster.
 
Annars är man väldigt försiktig emot folk. Jag skulle aldrig börja mucka med någon på stan. Visst händer det att folk gör det när de är ute, helt naturligt. Den primitiva sidan kommer fram och den verkar onekligen mer aggressiv på killar. Fast det finns ett forum där man inte är rädd för att skriva en massa strunt till någon du inte har en aning om vem det är. Internet, jag läste om spel jag sitter och väntar på nu = stor mäng killar som gör det samma. Och de nöjer sig inte med att läsa eller hålla en normal konversation (det finns tjejer som håller på med det också framför allt har jag sett det på stylesearch, fast det är inte alls lika ofta och samtalat fortsätter som inget har hänt efter de där löjliga inläggen).
 
Varför kan man inte vara normal och hålla sig till ämnet. Jag stuntar blankt i om du tycker att Dragon Age Origins eller 2 är bäst. Eller om du tycker att Mass Effect inte är ett RPG spel. Jag tror att det mest upprepade ordet helt plötsligt bli dick och nigger. Och sen finns det givetvis de nötterna som inte förstår hur man packar upp en fil eller... tja som inte ska vara på sidan. Vad ska man där och göra om man letar efter filar som man inte behöver packa upp? Det är ju inte nobelpris på att kunna använda WinRAR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0