Träning

Jag har alltid varit lat. För att inte nämna att jag tycker att större delen av träningsformerna jag har provat är skittråkiga. Fast jag tror jag har hittat min grej nu. Just Dance 2, vi har det på Wiiet och jag går igenom alla låtar jag gillar. Blir svettig som bara den och får träningvärk, den bästa formen av smärta enligt min åsikt. För att runda av det hela slutar jag med en timmes Wii fit. Så nu är det krig emot det där som börjat sitta lite löst. Nu ska jag bli fast igen och om jag känner min kropp rätt kommer det inte ta allt för lång tid. Dessutom tänker jag på vad jag petar i mig och håller igen vid lunch.

Att jag får bättre kondition på köpet och blir starkare är knappadt negativt. Styrke målet är att jag ska kunna mäta mig med Martin, lite grann i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0